Aici gasesti toate raspunsurile noastre la cele mai frecvente intrebari primite din partea membrilor RaspunsulTau.ro. Daca ai o intrebare care nu-si gaseste raspunsul mai jos, te invitam sa ne scrii un e-mail la adresa dan.chirita@eresearch.ro . Vei primi un raspuns in cel mai scurt timp.



Despre comunitatea RaspunsulTau.ro



Despre statutul de membru



Despre invitatiile la sondaje



Despre sistemul de premiere



Despre protectia datelor



Despre probleme tehnice



Despre comunitatea RaspunsulTau.ro

Ce este un panel de respondenti online?
Un panel de respondenti online este un grup de utilizatori de Internet care si-au exprimat consimtamantul informat de a deveni membrii unei comunitati de profil printr-un proces de tip double opt-in. Scopul principal al comunitatii il reprezinta realizarea de studii de cercetare de piata (sondaje) cu participarea membrilor. Rezultatele sondajelor sunt folosite pentru cercetarea de piata. Toate informatiile colectate prin intermediul sondajelor (date socio-demografice, raspunsuri la intrebari etc.) sunt salvate intr-o baza de date securizata care nu este transmisa unei terte parti servind doar intereselor declarate ale proprietarului.

^Sus

Ce este RaspunsulTau.ro?
RaspunsulTau.ro este o comunitate de utilizatori de internet care si-au exprimat consimtamantul informat de a deveni membri si de a participa la studiile de cercetare pe care eResearch corp le propune. Studiile noastre se desfasoara exclusiv pe Internet. Informatiile colectate prin intermediul studiilor servesc realizarii de studii de cercetare de piata pentru clientii eResearch corp.

^Sus

De ce sa devin membru in comunitatea RaspunsulTau.ro?
In calitate de membru RaspunsulTau.ro ai ocazia sa iti exprimi opiniile intr-un loc unde parerile tale conteaza. Nu numai atat, dar raspunsurile tale influenteaza deciziile legate de marci, produse si servicii in asa fel incat ele sa iti fie cu adevarat de folos. Afla mai multe despre ce presupune statutul de membru RaspunsulTau.ro aici.

^Sus

Ce se intelege prin consimtamant informat?
Consimtamantul informat este un mecanism prin intermediul caruia o persoana este informata clar si in totalitate asupra modului in care se colecteaza si se utilizeaza adresa sa de e-mail si care ii permite sa isi exprime consimtamantul, anterior colectarii si utilizarii adresei sale de e-mail. In cazul comunitatii RaspunsulTau.ro, toate persoanele care doresc sa devina membre sunt confirmati prin intermediul mecanismului double opt-in

^Sus

Ce presupune mecanismul double opt-in in cazul RaspunsulTau.ro?
Mecanismul double opt-in reprezinta o modalitate de obtinere a consimtamantului unei persoane care doreste sa devina membra a comunitatii RaspunsulTau.ro. Acest acord se obtine in doi pasi. La momentul la care se realizeaza colectarea listei de e-mail, persoana cere sa fie inclusa pe o lista a destinatarilor unor e-mail-uri informative care au ca scop solicitarea de participare la studiile de cercetare de piata propuse de eResearch corp. Ca urmare a acestei solicitari, titularul e-mail-ului primeste un e-mail care il notifica cu privire la actinile pe care trebuie sa le intreprinda inainte ca adresa sa de e-mail sa fie inclusa in lista de e-mail-uri a expeditorului. In cazul in care acesta nu intiaza niciuna din actiunile respective, nu este inclus in aceasta lista.

^Sus

Despre statutul de membru

Care este varsta minima pentru a deveni membru RaspunsulTau.ro?
Oricine are cel putin 14 ani poate lua parte la sondajele pe care eResearch corp le realizeaza. Daca aveti mai putin de 14 ani, trebuie sa obtinem permisiunea parintilor sau tutorelui

^Sus

Poate oricine sa ia parte la sondaje?
Da, atat timp cat este membru inregistrat in comunitatea RaspunsulTau.ro. Daca doresti ca membrii familiei tale sa devina membri RaspunsulTau.ro, le poti trimite o recomandare de inscriere aici. In afara de oportunitatea de a participa la studiile noastre, poti castiga puncte suplimentare pentru fiecare membru al familiei tale sau prieten invitat. Poti afla mai multe despre sistemul de puncte si despre premiile pe care le poti castiga prin trimiterea unor invitatii de inscriere in RaspunsulTau.ro aici

^Sus

De ce primesc invitatii la studii din partea eResearch corp?
In momentul inscrierii in comunitatea RaspunsulTau.ro (panelul de respondenti) ai fost de acord sa primesti invitatii la studiile pe care eResearch corp le desfasoara. Daca nu doresti sa mai primesti invitatii la studii te invitam sa te dezabonezi printr-un click pe link-ul de dezabonare din ultimul e-mail primit de la noi sau din sectiunea Setari > Setari cont > Dezabonare a contului tau (dupa autentificare)

^Sus

Cum pot sa renunt la contul de membru?
Poti opta sa renunti la statul de membru RaspunsulTau.ro printr-un click pe link-ul de dezabonare din ultimul e-mail primit de la noi sau din sectiunea Setari > Setari cont > Dezabonare a contului tau (dupa autentificare). In urma acestui proces adresa ta de e-mail va fi eliminata din baza de date a eResearch Corp.

In situatia in care optezi sa parasesti comunitatea RaspunsulTau.ro prin intermediul ultimei invitatii primite pe e-mail iti recomandam sa folosesti optiunea "dezabonare" din subsolul invitatiei si nu reclamatia de spam.

Este posibil ca timp de maxim doua saptamani sa mai primesti invitatii de participare la studiile noastre datorita unor detalii tehnice: de-a lungul timpului am primit mai multe notificari din partea unor membri care se dezabonasera din greseala si doreau sa fie reinscrisi in comunitatea noastra. In cazul in care te vei afla intr-o situatie similara este suficient sa ne scrii un e-mail pe adresa dan.chirita@eResearch.ro in care sa specifici ca doresti reintroducerea adresei tale (si implicit a datelor colectate) in baza noastra de date.

^Sus

Cum imi invit prietenii in RaspunsulTau.ro?
Poti sa-ti inviti prietenii sau membrii familiei tale in comunitatea RaspunsulTau.ro in orice moment. Ai la indemana doua optiuni:

- ne transmiti adresele prietenilor tau si noi le trimitem un e-mail in care ii invitam sa intre in comunitatea RaspunsulTau.ro la recomandarea ta
- le trimiti chiar tu link-ul de recomandare prin care pot deveni membri
Cu cat numarul tau de prieteni este mai mare cu atat iti cresc sansele de castig la tombola noastra lunara sau poti acumula raspunsuri suplimentare pentru recompense sigure. Poti invita oricati prieteni doresti, iar pentru primii 10 invitati numarul de raspunsuri accumulate de tine creste.

Poti sa-ti inviti prietenii chiar acum. Tot ce trebuie sa faci este fii autentificat pe acest site si sa urmezi acest link



^Sus

De ce trebuie sa completez adresa unde locuiesc in chestionarul de inscriere in RaspunsulTau.ro?
Cercetatorii eResearch corp verifica frecvent acuratetea datelor declarate in formularele de inscriere in baza carora se face selectia pentru studiile pe care noi le organizam. In plus, in situatia in care adresa ta de e-mail este extrasa la tombola, aceasta trebuie sa corespunda cu datele tale din buletin atunci cand vii sa iti ridici premiul. Daca participi la unul dintre Focus Grupuri, vom folosi adresa declarata pentru livrarea cadoului ales de tine.

^Sus

Cum pot sa-mi recuperez parola daca am uitat-o?
Tot ce trebuie sa faci este sa accesezi link-ul "Am uitat parola" din caseta autentificare. Acolo vei primi toate instructiunile necesare pentru recuperarea parolei.

^Sus

Despre invitatiile la sondaje

Care sunt subiectele abordate in studiile pe care mi le propuneti?
Subiectele studiilor noastre sunt foarte diverse. Intrebarile pe care ti le propunem se pot referi la produse de larg consum, servicii de asigurare, cauze sociale sau noi concept de produse, reclame TV si propuneri de ambaje. Incercam sa proiectam studiile astfel incat sa fie usor de completat si interesante.

^Sus

Voi mai primi e-mail-uri care au alt scop inafara celui de participare la studii de cercetare de piata?
Noi ne angajam sa nu iti trimitem mesaje care au alt scop inafara celui declarat (invitatii de participare la studiile de piata). Mesajele conexe activitatii noastre pe care le vei primi vor fi cele care anunta castigatorii diverselor tombole organizate, notificari de completare a profilului tau, invitatii la discutii online si e-mail-uri automate cu privire la procesul de inregistrare in comunitatea noastra. Bazele noastre de date nu sunt transmise tertilor sau altor entitati comerciale sau de alta natura.

^Sus

Cum stiu ca am primit o invitatie de participare la un studiu?
De fiecare data cand te invitam sa participi la un studiu vei primi e-mail-ul de invitatie atat pe adresa ta de e-mail cu care te-ai inscris in RaspunsulTau.ro cat si in profilul tau de pe acest site, dupa autentificare, in meniul "Studii". E-mail-ul trimis de noi va fi intotdeauna semnalizat cu numele companiei noastre iar titlul mail-ului va face trimitere explicita la continutul e-mail-ului astfel incat sa nu fie confundat cu un mesaj commercial (sau de alta natura) nesolicitat. Tot aici vei gasi istoricul tau complet: la ce studii ai fost invitat, la care dintre ele ai participat, ce premii ai castigat etc.

^Sus

Ce se intampla daca nu primesc invitatii la studii?
Majoritatea studiilor pe care le desfasuram necesita participanti care au un profil specific (categorie de varsta, pregatire profesionala, resedinta etc.). In functie de specificul studiului invitam grupuri de persoane ale caror interese coincid cu tema abordata si care prezinta cele mai mari sanse de participare. Noi incercam sa aflam cat mai multe informatii despre membrii nostri (noi module pentru profilul individual: ex. casa, masina, loc de munca) astfel incat sa putem fi cat mai relevanti.

Un alt motiv pentru care unii dintre membrii nostri nu au primit invitatii pana in prezent il reprezinta completarea incorecta a adresei de e-mail (ex. alinadumitru@yaho.com , www.alinmirel@yahoo.com etc.). De asemenea, este important ca profilul tau sa fie cat mai relevant pentru situatia ta actuala: ex. schimbarea statutului profesional, marital sau noi nivele de venit. Toate acestea pot reprezenta criterii de selectie pentru participarea la studii. Poti sa iti consulti profilul actual impreuna cu toate celelalte date aici (trebuie sa fii autentificat).

^Sus

Ce trebuie sa fac daca mi-am schimbat adresa de e-mail?
Este foarte important sa iti actualizezi profilul cand adresa de e-mail s-a schimbat. In functie de adresa de e-mail si de datele personale noi facem selectia membrilor pentru invitatiile la studii. Tot ce trebuie sa faci este sa te autentifici pe acest site si sa accesezi sectiunea "Profil" din caseta ce contine informatiile contului tau.

^Sus

Cat de des voi primi invitatii la studii?
Noi vom face selectia la studiile pe care le organizam in functie de profilul tau, asa cum l-ai completat la inscrierea in RaspunsulTau.ro. Uneori, interesele tale de consum nu se potrivesc 100% cu profilul respondentilor cautati pentru studiul de piata. In aceasta situatie noi nu iti vom trimite invitatia deoarece vrem ca studiile pe care le desfasuram sa fie cat mai relevante pentru tine si noi dorim sa ii alegem doar pe cei care au cea mai mare probabilitate de a da curs invitatiei si de a raspunde la studiu. Mare parte din eforturile noastre se bazeaza pe transparenta in ceea ce priveste modalitatea de colaborare cu tine, de aceea nu putem sti cu precizie la cate studii vei primi invitatie in fiecare luna. In medie, nu o sa primesti lunar mai mult de 4 invitatii de participare la studii pe luna.

^Sus

Cat timp dureaza completarea unui sondaj?
Noi incercam sa proiectam chestionarele astfel incat durata de completare necesara sa nu depaseasca 30 de minute. Aceeasi recomandare o facem si clientilor nostri fiindca o perioada indelungata de timp determina pe multi dintre respondenti sa abandoneze, sa raspunda la intamplare sau sa nu doreasca sa participe la studii. In invitatiile pe care le trimitem specificam expres acest detaliu, inclusiv informatii despre premiul pe care noi vi-l oferim la tombola sau numarul de puncte aferente studiului cat si ziua pana in care studiu este deschis. Toate aceste informatii iti sunt comunicate inainte ca tu sa dai curs invitatiei de participare la studiu.

^Sus

Ce se intampla daca ma opresc din completarea unui chestionar si vreau sa-l continui alta data?
Daca inchizi fereatra in care ai raspuns la intrebarile noastre, nu poti relua mai tarziu completarea studiului accesand din nou link-ul din invitatia primita. Este important de retinut ca studiul va fi deschis pentru participare pana la data mentionata in invitatie, data dupa care orice accesare va fi respinsa de catre software-ul cu care noi lucram. De asemenea, inscrierea la tombola sau alocarea punctelor aferente studiului se face numai daca chestionarul este valid: a fost completat de catre persoana care a primit invitatia, toate intrebarile au raspunsuri valide (exprima parerea ta sincera, fara injurii sau apelative "neortodoxe"). Recomandarea noastra este sa acorzi suficient timp la dispozitie pentru completarea studiului in momentul in care primiti invitatia pentru a evita eventualele complicatii la revenirea ulterioara.

^Sus

Ce se intampla daca nu vreau sa particip la un anumit studiu?
Decizia de participare la un anumit studiu iti apartine in totalitate. Eforturile noastre se concentreaza asupra trimiterii de invitatii la studii care ti se potrivesc astfel incat sansele de participare sa fie cat mai ridicate. Noi speram ca toti membrii nostri sa ia parte la studii intr-un mod regulat, insa admitem si ideea ca uneori pot fi ocupati sau ca nu pot participa din motive personale. In acelasi timp este important sa nu lasi prea mult un sondaj sa astepte daca vrei sa participi la el deoarece e foarte posibil sa se termine in doar cateva zile si alti membri, cu caracteristici similare tie sa-l completeze blocandu-ti tie accesul odata cu indeplinirea numarului necesar de raspunsuri pentru acest grup. Majoritatea membrilor RaspunsulTau.ro completeaza chestionarele in primele doua zile ale studiului.

Uneori, totusi, iti vom reaminti ca inca nu ai participat la un anumit studiu deoarece e posibil sa nu fi remarcat invitatia noastra printre multele e-mail-uri pe care le primesti zilnic.

^Sus

Ce se intampla cand primesc mesaje precum "ne pare rau dar nu apartii grupului tinta" sau "cotele pentru acest studiu au fost atinse" sau "ne pare rau dar studiul a fost inchis"?
In spatele acestor mesaje stau criteriile pe care ni le cer clientii nostri atunci cand desfasuram un studiu de cercetare de piata (ex. doar un anumit grup cu anumite caracteristici pot participa efectiv la studiu). De exemplu, pentru un studiu despre domeniul auto este necesar sa stim ca membrii grupului tinta au drept interes o serie de preferinte legate de acest domeniu. Studiile pe care le desfasuram folosesc cote statistice pentru respondenti. De exemplu, daca unul dintre studii este adresat catre 100 de barbati, cu varsta cuprinsa intre 25 si 35 de ani iar tu doresti sa participi fiind al 101-lea respondent, chestionarul se inchide automat. Este imposibil sa invitam numarul exact de respondenti fiindca raspunsurile la chestionare se datoreaza mai multor factori care variaza: zi,perioada din zi, publicul tinta etc.

^Sus

Care sunt regulile de care trebuie sa tin cont cat timp voi fi membru RaspunsulTau.ro?
Regulile pe care noi le-am stabilit deriva din specificul activitatii pe care o desfasuram si care ne cere sa fim extreme de exacti cu privire la informatiile cu care operam. Regulamentul se gaseste aici.

^Sus

Despre sistemul de premiere

Cum sunt recompensat in calitate de membru RaspunsulTau.ro?
In calitate de membru RaspunsulTau.ro primesti invitatii de participare la studiile pe care noi le organizam. In urma fiecarei participari iti oferim oportunitatea de a alege intre mai multe tipuri de recompense: sanse in plus pentru participare la tombole, aventuri, inovatii sau descoperiri. (Recompense). Poti folosi Punctele si pentru a face donatii catre fundatii caritabile in numele tau. Optiunea ta pentru una dintre aceste modalitati de recompensare se face la finalul chestionarelor la care participi iar alegerea este consemnata in contul tau de membru RaspunsulTau.ro (dupa autentificare, eticheta Studii) astfel incat ai mereu la dispozitie istoricul participarilor tale la studiile noastre.

Iti recomandam sa-ti verifici din timp ca informatiile privind recompensele la studiile la care ai participat sunt actualizate in profilul tau.

^Sus

Ce pot sa fac cu Punctele pe care le acumulez participand la studii?
Recompensarea prin acumularea punctelor tale este una dintre cele mai des intalnite metode prin care noi ne manifestam recunostinta pentru timpul si efortul depus de tine in cadrul studiilor desfasurate. Fiecare tip de studiu pe care ti-l propunem presupune un numar de raspunsuri comunicat inaintea inceperii studiului.

Chiar si atunci cand tu nu corespunzi caracteristicilor pe care noi le cautam in randul respondentilor invitati la studiu vei primi puncte pentru efortul si interesul manifestat (poti afla mai multe informatii despre aceste situatii speciale aici), in functie de nivelul pana la care ai reusit sa completezi intrebarile. Raspunsurile pe care le acumulezi de-a lungul timpului cu ocazia fiecarei participari se adauga in contul tau de membru RaspunsulTau.ro: imediat dupa autentificare, vei avea in prim plan o eticheta cu numarul tau de raspunsuri.

Este foarte important de stiut ca sistemul de recompensare prin Puncte se activeaza doar atunci cand ai completate toate modulele suplimentare din eticheta Profil a contului tau (dupa autentificare). Vei observa ca vei acumula raspunsuri chiar si daca aceste module nu sunt completate insa in acest caz nu vei putea beneficia de sistemul de recompense (va fi inactiv). Odata cu activarea acestei modalitati de recompensare vei putea sa optezi pentru premiile sigure pe care le poti comanda de pe site-ul nostru odata ce ai acumulat numarul necesar de raspunsuri.

Pentru a comanda unul dintre produsele corespunzatoare recompenselor de tip Descoperiri, Inovatii sau Aventuri trebuie sa acumulezi minimum X de Puncte.

Iti recomandam sa-ti verifici din timp ca informatiile privind recompensele la studiile la care ai participat sunt actualizate in profilul tau.

^Sus

Cand se face alocarea efectiva a Punctelor, optiunii pentru tombola sau a informatiilor conexe studiilor la care particip?
Numarul de raspunsuri, optiunea pentru tombola precum si alte informatii ce tin de studiile la care participi sunt actualizate in momentul in care raspunsurile tale sunt validate de catre cercetatorii eResearch corp. De obicei aceasta notificare are loc in maxim 5 zile de la sfarsitul perioadei de culegere a datelor comunicate in e-mail-ul de invitatie la studiu.

Cat timp sunt valabile aceste puncte? Punctele tale sunt valabile pe toata durata statutului de membru in comunitatea RaspunsulTau.ro. In cazul in care parasesti comunitatea noastra numarul de puncte se anuleaza automat si nu mai poate fi recuperat nici dupa o eventuala reinscriere.

^Sus

Pot preschimba punctele in bani?
Punctele oferite in cadrul sistemului de recompensare a comunitatii RaspunsulTau.ro nu pot fi preschimbate in bani.
^Sus

Cum imi pot folosi punctele sondajului?
Dupa ce ai completat Profilul aferent contului tau, punctele pot fi folosite pentru a comanda cadourile pe care noi le propunem tuturor celor care indeplinesc pragurile de premiere (Recompense).

De fiecare data cand comanzi unul dintre cadourile propuse de noi numarul tau de puncte va scadea cu numarul necesar efectuarii unei comenzi pentru unul dintre cadouri.

^Sus

Cum imi pot verifica numarul de puncte?
Imediat dupa autentificare vei putea sa-ti verifici contul cu raspunsurile stranse de-a lungul timpului din caseta ce contine informatiile contului tau de membru.(Contul meu).
^Sus

Cum se decide cine castiga la extragerile pentru tombole?
Toti castigatorii nostri sunt extrasi la tombole prin intermediul unui soft automat care desemneaza aleator un numar pe care noi il alocam in prealabil tuturor adreselor de e-mail care au raspuns integral la studiile noastre la care se propun tombole cu premii ca modalitate de recompensare. Extragerea se desfasoara in prezenta membrilor echipei eResearch Corp. In sectiunea Castigatori si premii poti sa vezi care au fost toti participantii la studii care au castigat premii la concursurile organizate de noi.

In situatia in care ai participat la una dintre discutiile online pe care noi le organizam (Focus Grupuri online) vei primi un premiu sigur, la alegere, imediat dupa terminarea proiectului.

^Sus

Cum stiu daca am castigat?
Indiferent de tipul studiului la care ai participat, daca ai castigat unul dintre premiile pe care noi ti le-am propus vei fi instiintat in cel mai scurt timp pe e-mail si pe telefonul mobil pe care l-ai lasat in momentul completarii informatiilor din profilul tau de baza.

Este foarte important ca aceste date personale sa fie corecte (adresa de e-mail si numarul de telefon mobil). In caz contrar, daca nu confirmi ca doresti sa intri in posesia premiilor in maxim 5 zile de la notificare, extragerea premiului (sau inmanarea directa, dupa caz) se reia si nu vei mai putea sa beneficiezi de cadourile castigate anterior.

^Sus

Cum primesc cadourile pe care le-am castigat?
In situatia in care ai castiga unul dintre premiile pe care le propunem la tombolele pe care le organizam, este obligatoriu sa vii personal sa-l ridici. De asemenea, echipa eResearch Corp. iti cere acordul de a-ti folosi numele pentru a-i putea anunta si pe restul participantilor la tombola ca respectivul concurs a luat sfarsit. Aceste informatii vor fi publicate pe site in sectiunea Castigatori si premii alaturi de poza ta si testimonial, precum si in contul tau (dupa autentificare) in eticheta Studii.

In situatia in care ai participat la una dintre discutiile online pe care noi le organizam (Focus Grupuri online) vei primi un premiu sigur, la alegere, imediat dupa terminarea proiectului. Cu aceasta ocazie iti va fi comunicat termenul de livrare prin curier si iti vom cere o confirmare de primire pe e-mail.

Este foarte important ca datele tale personale sa fie corecte (adresa de e-mail si numarul de telefon mobil). In caz contrar, daca nu confirmi ca doresti sa intri in posesia premiilor in maxim 5 zile de la notificare, extragerea premiului (sau inmanarea directa, dupa caz) se reia si nu vei mai putea sa beneficiezi de cadourile castigate anterior.

^Sus

Despre protectia datelor

Ce se intampla cu datele mele personale de inregistrare?
Informatiile pe care ni le oferi prin inregistrarea ta in RaspunsulTau.ro sunt salvate pe un server securizat si sunt procesate statistic, 100% anonim, fara asocieri intre raspunsuri si numele tau. eResearch corp prin comunitatea online RaspunsulTau.ro va pastra confidentialitatea tuturor datelor personale pe care un membru le va pune la dispozitie. eResearch corp are dreptul de a prelucra date cu character personal.

^Sus

Cum sunt folosite informatiile (raspunsurile) oferite prin intermediul studiilor la care particip?
De fiecare data cand participati la un studiu datele tale sunt transferate catre cercetatorii nostri care le proceaza statistic. Scopul sondajelor pe care le organizam este obtinerea unor informatii statistice la nivel de grupuri si nu de individ. Informatiile colectate la nivel de individ nu sunt facute publice niciodata, nefiind transmise nici macar clientilor nostri. Puteti fi sigur ca nimeni nu stie ce raspunsuri ati dat, numele si adresa ta de e-mail nu sunt transmise niciunui tert si nici un detaliu, care ar permite identificarea ta nu este transmis unei terte parti. Simplul fapt ca iti solicitam numele si prenumele la sfarsitul chestionarelor ne ajuta sa te idenficam mai usor in momentul organizarii tombolelor pe care ti le propunem la fiecare studiu.

^Sus

Mai sunt inregistrate si alte date inafara de cele de mai sus?
Vizitele tale pe acest site in zona destinata membrilor si participarea la sondaje sunt inregistrate. Serverul nostru pastreaza informatii precum adresa computerului de pe care se acceseaza continutul, data, ora, tipul browser-ului folosit si paginile descarcate la solicitarile tale atunci cand apelezi site-ul www.raspunsultau.ro.
^Sus

Ce se intampla cu datele mele daca doresc sa parasesc comunitatea RaspunsulTau.ro?
Datele tale personale vor fi sterse complet din baza noastra de date in maximum 2 saptamani de la solicitarea ta. Rezultatele studiilor la care ai participat sunt arhivate independent de datele tale personale astfel incat nimeni nu poate face identificarea persoanei.

^Sus

Despre probleme tehnice

Ce ar trebui sa fac daca link-ul catre chestionar nu functioneaza/chestionarul este inchis?
Daca link-ul din invitatie nu functioneaza incearca sa-l copiezi in browserul tau (Internet explorer, Firefox, Google Chrome etc.) si acceseaza-l de acolo.

Daca la accesare chestionarul iti afiseaza textul "Acest studiu a luat sfarsit, iti multumim pentru interesul manifestat" te rugam sa ne contactezi pe dan.chirita@eresearch.ro si sa ne semnalezi aceasta problema, este posibil sa intampini o problema tehnica pe care o putem rezolva.

Daca accesarea se face dupa data specificata in invitatie chestionarul este inchis pentru procesare si orice solicitare este respinsa automat.

^Sus

Ce trebuie sa fac daca intampin o problema in timpul completarii chestionarului?
Te invitam sa ne scrii cat mai curand posibil la adresa dan.chirita@eresearch.ro si vom incerca sa remediem aceasta problema.
^Sus

Ce se intampla cu invitatiile care sunt incomplete din punct de vedere grafic?
Daca invitatia pe care ai primit-o este incompleta (nu sunt afisate toate imaginile sau textul este decalat) te rugam sa iti verifici setarile contului de e-mail astfel incat sa permita afisarea elementelor grafice. In proiectarea invitatiilor noi urmarim o serie de setari optime care determina afisarea completa a invitatiilor indiferent de clientul de e-mail folosit (Yahoo!, GMail, Outlook, Hotmail etc.).

^Sus